Thursday, October 15, 2009

the lost one


I built this bike about 6 years a go...
this is the only pic of it that I have.
I never brought camera back then, maybe some local magazine took some picture of it.
I was too busy building bikes and I shipped the bike without taking one single shot of it.
if anyone got some info of it ( or some photos in this era ) please let me know.

4 comments:

Anonymous said...

ini nih salah satu karya terbaik kac.. dengan head tembus dr tangki..
kool bor!

oiya.motor bikinan lo ada yg mau jual tuh.. sportster prostreet biru..
http://www.kaskus.us/showthread.php?p=131410918


big guzz

Ade Putri said...

@ Big Guzz: Setahu gue itu bukan buatan KickAss deh (Re: Kaskus, Sportster)

Agusthya said...

bukan ya?
loh waktu itu gw baca di otomotif kok buatan KAC ya? dan kl ga salah ada foto si vero jg dimotor itu..
tuh di kaskus dia akuin bikinan KAC.

Ade Putri said...

My bad, gue yang nggak tau :">
Yea, it's KAC's made, indeed